Neden diye sorup, kafa patlatmaya hiç gerek yokmuş. Öyle yaptı çünkü onu yapmayı tercih etti. Yanlış yapmaktan çekinmedi çünkü önemsemedi. Bazı şeyler sadece tercih ve değer verme meselesi. Hepsi bu...
Yüzü güzele doyulur mu doyulmaz mı bilmiyorum ama ne istediğini bilen, taktiklere başvurmayan, sonuna dek hislerinin arkasında durabilen, gönül almaktan çekinmeyen, özür dilemeyi bilen insana bir ömür boyu doyulmaz.