Deneme türü kitapları hep severek okumuşumdur.Bu kitap da beni pişman etmedi doğrusu.Hatta neden daha önce okumamışım dedim kendi kendime.Konu işleniş biçimi, anlatım tarzı ve zengin dili beni kitaba daha çok çekti. Rasim Özdenören'nin ayrı bi tarzı var gerçekten ve ben bunu da çok sevdim.Muslumanın Müslümanlığını sorguya alıp bizim Müslümanlığımızla Asr-ı Saadetteki Müslümanlığın arasındaki farkı bariz şekilde ortaya koymuş.Ufkumuzu ötelere taşıyan bi bakış açısıyla yazılan bu kitap bence okumaya değer hatta defalarca okunmayı da hak eder.
İlk kitap tahlilim o yüzden kusurumuz var ise af ola..