Bu kitabı əvvəl Wattpad de keşf etmisdim.Uzun zaman takip etdiyim "deli" kitab olduğu ucun artiq sonlarını yazar yazmamisdi.Uzun zaman sonu nece bitmiş deye aglimda qalan kitablardandi.Ve bu gün kitabı oxuyub bitirdim.İlk önce bir sevgi hekayesi gorunsede bele deyil.Usaqliqda kecirdiyi travma ile elaqedar Emre uzun iller "Deli Emre" deye tanınır. Zonquldakta her kes neyin sebeb olduğunu bilmeden önyargıları sayesinde Emre'yi ozlerinden biri kimi qebul etmirler.Emrenin atasının xeste olması ve oğlunu mutleq birine emanet etmesi ucun evlendirmesi lazım olduğunu düşünür.Ve bir oyun quraraqda olsa onu Elifle evlendirir.Elif de ailesi terefinden şiddet görerek boyuyen bir qiz.Ve qardasi Tufanin sehvine göre Emre ile evlenmeye vadar edilir. Ancaq bu mecburi evlilik sonralar sevgiye ve eşqe dönecek.Və Emre'nin illerle deli deye leqeb almasının sebebi bilinecek.Cox axici eyni zamanda çox duygusal bir kitab olmuş.Oxumaginizi tovsiye edirem.