İlk iki kitabı çok beğenerek okudum. Bu kitap da beklentimi karşıladı ama o küçük odayla ve ev sahipleriyle ilgili daha fazla ayrıntı olsa çok daha çarpıcı olabilirmiş bu konuda eksik gördüm. Ayrıca Millie konuk oyuncu gibi çok geride kalmış hikayede. Ama genel hatlarıyla okuması keyifliydi
Bi konu hakkında bilgi vermek için yazan ve bunu karakterlerle hikayeleştirerek yapan yazarın, “Keşke” kitabında bilgileri hikayeye başarılı şekilde yedirdiğini düşünüyorum. Fakat bu kitapta biraz zoraki gibi geldi bana. Hikaye kısmı güzel ama Demir ve Nil’in aşkı uzamış da uzamış o yüzden son 60 70 sayfayı çok sıkılarak okudum. Ama tarih boyu kadınlara reva görülenler, kadın üzerinden çıkarılan adetler töreler, Kadın dayanışması…… Bu konuda kaliteli güzel bilgiler öğretiyor.