Beni en çok rahatsız eden,bu tamamıyla teslim olmuş,boyun eğmiş halimin gerçekten pişman olduğum şeklinde algılanmasıydı;oysaki ben,başkaları için bir değeri ya da bir anlamı olabilecek her şeyden uzaklaştığım,kendime ve bana ait her şeye yabancılaştığım ama yine de bir şeylere sahip ‘birisi’ olarak kalabilme ihtimalinin dehşetini içimde yaşadığım için her şeyimi veriyor,hiçbir şeye karşı gelmiyordum.