M E R V E

M E R V E
@mervmerve_
Yıkılmak binaya mahsus birşey degil ki Züleyha.Bir insanın bir cümle ile yıkıldığını gördüm ben..
Suç onun kötü karakterindedir.Bu yüzden sana söylediklerini ya da yaptıklarını üzerine alınma.Sorun sen değilsin.Sorun,o.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hayatında her şey yoluna girmeden de mutlu olabilirsin
Yarın yeni bir gün ve o günün getireceği şefkate de ihtiyacınız var..
Tıpkı gökyüzündeki bulutlar gibi, düşünceler ve duygular da gelip geçer.Onlar sen değilsin.Sen, o bulutların arkasındaki sonsuz ve dingin gökyüzüsün.Bulutların geçip gitmesine izin ver..
Çiçekler açmak için birbirleriyle yarışmazlar. Sadece açarlar..