Serinin ikinci kitabını ilkine göre daha başarılı buldum. Okunması keyifli merak uyandırıcı bir hikayeye dönüştü.
Sırlar yavaş yavaş çözülüyor, çok merak ettiğim cehennem evreni bu kitapta başlıyor. Çemberler, yaratıklar ve günah evlerinin tasvirleri başarılı. Sadece ana karakterlerin aşk hayatı bir türlü bana geçmiyor. Aralarındaki ilişkide bana saçma gelen bir iletişimsizlik var.