Bütün çocuklar karanlıktan korkar. Bu cümle ile başlıyor kitap. Bu cümle beni yıllar öncesine götürdü.Karanlıktan korkan biri.. Gece lambası kırıldığı için uyuyamayacağını düşünüp üzülen biri.. Karanlığın en güzel yanı gökteki yıldızları görebilmektir. Bu yüzden yıldızları yanıp sönen bir gece lambası hediye etmiştim o 28 yaşındaki küçük çocuğa.Bugün bir kez daha anladım “bütün çocuklar karanlıktan korkar “ bütün çocuklar ve içindeki çocuğu hiç büyütemeyenler.
Kiraz ağacı ile aramızdaki mesafe.