'Senin alışkın olduğum durum benim intiharima sebep olur 'demişti genç kız,
yasak aşkın karşılıksız tarafınca..
Üzgündü, perişandi,hiç içmediği sigarayı ard arda yakıyor dumanında kayboluyordu...bir nefes daha bir nefes daha yaklaşıyordu ölüme,en çok istediği arzusuna ....
(Kitabimdan ufak bı alıntıyı paylaşmak istedim.)
İyi geceler...