Selman

Heidegger'in uyarısına göre yaşamamız gereken trajedi, ölüm tek tek her insanın en önemli gerçeği iken hiç kimsenin kendi ölümünü yaşayamayacak olmasıdır. Bu deneyimi, göçüp giden değil, başkaları paylaşacaktır. Ölen artık yoktur. Ölümün getirdiği acı, ölünün değil yaşayanın acısıdır.
Sayfa 214·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ebediyet elimizde oldukça hiçbir şeyin, kesinlikle hiçbir şeyin önemi yoktur. Her türden eylemimize, fikrimize ve ilişkimize aciliyet duygusu veren şey, yalnızca mutlak ölüm gerçeği ve hayatın görece kısalığıdır. Eğer hayat ilelebet devam edecek olsaydı, ne yaratım ne de gelişim olurdu.
Sayfa 214·Kitabı okudu
Endişe olmadan yaratıcılık olmaz.
Sayfa 213·Kitabı okudu
Nietzsche: "İnsan dans eden yıldız doğurmak için kendi içinde fırtınalar koparmalıdır."
Sayfa 209·Kitabı okudu
Her insanın eşit mutluluk isteme hakkı vardır.
Sayfa 192·Kitabı okudu