“İnsansın. Her şeye yetişmek ve mükemmel olmak zorunda değilsin. Yorulabilirsin, istemeyebilirsin, her zaman yeniden deneyebilirsin, dinlenebilirsin. Olduğu kadarıyla güzelsin. Kendine izin ver..”
''Bir dahası yok hayatın.
Ne yeniden yaşamak mümkün,
Ne de yaşadıklarını silebilmek…
Mutlu olmayı ertelemeyin.
Çünkü canınız istediği zaman ölmeyeceksiniz.. ''