"Derdini kimseye açmak istememek ama birinin seni gerçekten anlamasını istemek. Tek soru sorulmasın ama bir yol gösterilsin istemek. Üzgün olduğun konuyu dile getiremediğinden agresif olmak. Mental olarak herhangi bir şeyi izah etmeye gücünün kalmaması…
Bunu ancak yaşayan bilir."
“Belki de biraz geç rastladım sana,
Ama her şey geç gelmiyor mu yurdumuza,
1929 buhranı bile geç gelmemiş miydi?
Eksikliğe mi alışmışız, mutsuzluğa mı yoksa…”