Bir çukur kazdım kendime. Ne toprak biriktirmekti niyetim ne de kendimi gömmek. Sadece dibe inmek istedim. Yüzeye yakın her şey sahteydi çünkü: kelimeler köpüktü, insanlar ses, benlik ise yankıdan ibaretti. Derine indikçe, bir sessizlik indi içime. Sessizliğin tam ortasında bir parıltı gördüm küçük, sarı, titrek. Güneşti bu. Ama gökte değil çukurdaydı.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Fenomen, şeyin bizim için anlam kazanma biçimidir. Bu anlam, sürekli değişir. Bir masanın, bir gün yalnızca masa olduğu olur. Başka bir gün çocukluğun mutfağını anımsatır.