Bugün ADD himayesinde harika bir tanıtım ve söyleşi gerçekleştirdik. Başta Başkanımız Adem Çetin, Yönetim Kurulu Üyeleri ve desteğini esirgemeyen tüm dostlara şükranlarımı sunuyorum. Atatürkçü Düşünce benim en büyük ilham kaynağımdır ve ömrüm yettiği sürece her eserimin ilk tanıtımını bu yuvada gerçekleştirmeye devam edeceğim.. Bugün söylediğim gibi Atatürk adının geçtiği her yer benim evim, her söz sahibi ailemdir.. Aydınlık için ve Kemalist Türkiye için üretmeye ve mücadeleye devam!
Sevgiyle kalın...