Meva

Gittikçe eskici oluyoruz Olric. Ne yapalım efendimiz. Yeniliklere yetişemiyoruz. Doğru. Nefes nefese kalıyoruz.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bu acelemiz nedir Olric? İnsanlardan, bütün insanlardan kaçıyor muyuz yoksa? Onların içine çıkmaktan korkuyor muyuz?
Alice'in dünyasında kahramanlar bir konunun içinden çıkmayınca, hemen başka konuya geçerler. Biz de öyle yapalım Olric. Ben de insanları ve özellikle işin içinden çıkamayan insanları seviyorum Olric. İnsanlarla görüşmek istiyorum: acaba kabul günleri ne zaman, biliyor musun?
Henüz yerini nasıl dolduracağımızı bilmediğimiz bir organ, bu para denen şey.
İyiyi kötüden ayırmasını öğrenmek istiyorum. Uğraştı da beceremedi desinler.