Meva

Güneş gitti yine karanlıkta kaldım. Yıllardır alışkınım ben ışıksız yaşamaya. Ama güneşi bir kez görünce karanlığa dayanamıyor insan.
Reklam
Meğer ben hep gecede yaşarmışım da güneşi, aydınlığı bilmezmişim. Hayatıma güneş doğdu, içimde çiçekler açtı.
Yaşamak için umut etmek zorundayız. Buna mecburuz. Sen yıllardır kaybettiğin şu umutları nereye sakladınsa bir an önce çıkar artık.
Kadınlar varolmaya devam ettikçe dünyamızdan sevgi hiç eksik olmayacak. Canları, kanları pahasına bile olsa...
O beni sevmezse susuz kalmış çiçeklere dönüyorum. Kuruyorum...
Reklam