Zaten dünya büyük bir şey değildir...kimi zaman sevdiğimiz insanın yüzü, kimi zaman hayal edilen bir dokunuşun büyüsü , kimi zaman da kapıldığımız bir hevesin genişliği kadardır.
Yaşamı düz bir çizgide tutmak tükenmektir .
Yaşamak zorunda olduğumuz şunca yılı aykırı uçlar arasında gezdirip geçirmedikçe, alışkanlıkların sınırlarını aşmadıkça zaman zaman, yaşamak nasıl yenilik olur tükenmek değilde ?