Karanlık üzerinize çöktüğünde, şunları söyleyin : Bu karanlık henüz doğmamış şafaktır ve gecenin doğum sancıları içimde dolu olsa bile , tepelere doğduğu gibi bana da doğacaktır şafak.
Hayat...
Elimizde var olan bütün güzellikleri
Görmezden gelip sırf daha
güzelini bulmak için yıllarca peşinden
koştuğumuz ve en sonunda
kazanamadığımızı anlayıp
elimizdekilerle döndüğümüzde , onları
da yitirdiğimizi fark etmektir .
Nefret olan her yere sevgiyi ekebilmemi sağla. Şüphe olan here yere inanç , ümitsizlik olan her yere umut , karanlık olan her yere ışık üzüntü olan her yere neşe götüreyim .Sevgi aramaktansa sevebileyim. Çünkü biz ne verirsek onu alırız
Hayat var olan her şeyden daha yaşlıdır; bu tıpkı güzelliğin ,dünya üzerinde güzel doğmadan önce, Kanatlara sahip olması ve hatta gerçeğin açığa vurulmasından çok daha önce gerçek olması gibidir