meys elhalid

meys elhalid
@meyselhal_
okurr
Lise son sınıf öğrencisi
İstanbul
22 Temmuz 2006
20 okur puanı
Nisan 2024 tarihinde katıldı
Asıl tutsaklık sevgisizlikti. Sevgisizlik cehennemdi.
Sayfa 202·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam
Hepimizin kâbusları vardı ama en kötüsü bu kâbusları yalnız başına yaşayıp kalabalıklarda gülümsemekti.
Sayfa 157 - İndigo kitap·Kitabı okudu
Alıntı
Bir hikâyesi var her şeyin. Yolunu bulan suyun, eriyip donan mumun, basıp geçilen salyangozun, uçmaktan yorulan kuşun, karşıdan gelen yabancının... Her şeyin bir hikâyesi var, herkesin. Her bakışın, her sesin, her nefesin bir hikâyesi var. Sana kötü hissettiren herkese zamanında birileri kötü hissettirdi. Kulaklarına gelen öksürük sesini bir hikâyesi var, uzaktan gelen nahoş mırıltıların bir hikâyesi var, nereden geldiğini bilmediğini hıçkırık seslerinin bir hikâyesi var. Olup biten her şeyin ardında bir hikâye var.
Sayfa 62·Kitabı okudu
Edebiyat
Bazen bazı acılar dinmeden üzerine yenileri gelir. Yaralanırsın, canın yanar ama ağır basan ruhunun acısı olabilir. Kötü hatıralara daha kötüleri eklenebilir ve içindeki öfke çaresizlik duygusuyla öyle bir birleşir ki ortada sen diye bir şey kalmaz.
Sayfa 52·Kitabı okudu
Edebiyat