İnsanın yüzü bir kitap gibi okunabilir.İfadeniz bomboşsa da hiçbir şey yaşamadığınız fark edilir.Bundan kurtulmak mümkündür ; yaşayın,monotonluktan uzaklaşın,gezin,görün,keşfedin,başkalarıyla ilgilenin,okuyun,sevin.Bunları dolu dolu yapın ki izleri yüzünüze yansısın.Yüzünüz ifadesiz kalmasın.
Ne demişler ; “Eğer gençler bilde,ihtiyarlar yapabilse.”Bu sözün anlamı da işte bu bağlamda ortaya çıkıyor.Demek ki belli bir şeyi yapabilecek olanların,onu artık yapamayan ama şüphesiz çok bilenlerden öğrenmesi gereken konular vardır.