adam fawerin yine güzel kitaplarından biri .....belki insanlara soyutmuş gibi gelebilir fakat bir de dorothy ye sorsak soyut olup olmadığını ....kısaca şunu söyleyeyim ki bu kitabı kesinlikle okumalısınızzzzzzzzzz.....hem ne de olsa bizim gerçeklik olarak adlandırdığımız şeyler sadece bizim algılayabildiklerimizden ibaret değil midir.....bir de sadece oz gibi olan kitaplara karşı olan tutumumuzu değil tüm soyutluklara karşı olan tutumumuzu değiştirmeliyizzz...