Mutluluk arayışı ele daha zor geçen bir şey, ömür boyu sürer ve hedef odaklı değildir. Aradığınız, peşinde olduğunuz şey anlamlıdır; anlamlı bir yaşam..... Mutluluk arayışı ya her şey ya da hiçbir şey değil, o her şey ve hiçbir şey.
Kaçma hayalleri kuruyordum - zaten sanayileşmenin en korkunç yanı, kaçışı zorunlu kılmasıdır. Yığınları üreten bir sistemde bireyselleşme tek çıkış yoludur. İyi de, o zaman bir arada yaşayan insan topluluğuna yani topluma ne olur?