Müge Göğebakan

Müge Göğebakan
@mgogebakan
Çok sağlam bir roman: (beni senden ayırma)
''Aşkın ise azı çoğu olmaz Aşk her aşığın kendi yüreği kadardır...''
Kitapyurdu KDY·Kitabı okudu
1000Kitap
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Çok sağlam bir roman: (beni senden ayırma)
''...Aşk! Eşref-i mahlukata has bir eda. Aşk! Ruh-u beşerde inleyen bir seda. En çok da tatlı bir bela. Yani aşk, sevgilinin bal gözlerine kattığı ve âşığın ilk bakışta tattığı o leziz zehirdir. Ta ki o andan beri yüreğine akan kezzaptan bir nehirdir. Yakan, acıtan, kavuran, sol yanında hep sızlayan. Ama aşk öyle bir yaman çelişkidir ki; bunu anlamak da mümkün değildir. Tüm yakıcılığına rağmen âşık tiryakisi olur bu duygunun. Ateşe doğru kanat çırpıp; nihayetinde kanatlarını o ateşte kavuran bir pervane olur aşk ile her nefs-i beşer. Evet doğru aşk yanmaktır. Lakin yandığına da hiç aldırmamaktır!..''
Kitapyurdu KDY·Kitabı okudu
1000Kitap
Çok sağlam bir roman: (beni senden ayırma)
'Ne her yürekteki aşktır; ne de her seven aşık. Aşk cesur insanların harcıdır. Evlilikle aşkını öldü bilenler ise, beyhude üzülmesinler. Zaten hiç aşık olmamışlar. Bunun için yüreğine gam yükleyen, ey girye-nisar! Aşkın nihayetine olmaz bahane. Aşk çıkacağı kapıdan içeri girmez. Ve girdiği kapıdan da kaçıp gitmez. Aşk ile aşık cism-ü can’dır. Aşık beden, aşk ruhtur. Kara toprağa girse bile beden; ölen ruh yoktur!...'
Kitapyurdu KDY·Kitabı okudu
1000Kitap
Çok sağlam bir roman: (beni senden ayırma)
''Avuçlarımdaki bu gözyaşlarım Al hepsi senin olsun Nasıl olsa ben hep sensizim Yine ağlarım...''
Kitapyurdu KDY·Kitabı okudu
1000Kitap
Çok sağlam bir roman: (beni senden ayırma)
''Yok yar yok. Olmuyor işte öyle... Harcadığın bozuk para değil ki farkına varılmasın harcandığının...''
Kitapyurdu KDY·Kitabı okudu
1000Kitap