Yaşam ağırdır. İnsan ruhu çoğu zaman yaşamaktan bitkin düşer... ruhumuz nasıl dinlenebilir? Güzel bir şeye pek seyrek rastlanır ama güzel şeyler tıpkı hüzünlü bir günün ortasında ansızın beliren güneş gibi yüreğimi alabildiğine ısıtıyor. İnsanoğlu güzelliği anlamalı ve sevmelidir. O zaman güzellik üstüne yepyeni bir ahlak oluşturulacaktır. İnsanlar hangi eylemlerinin güzel hangilerinin çirkin olduğunu ayırmaya başlayacaklar böylece. Sonunda, yaşam kusursuz olacak