Kabrine doğru yürüdükçe titrememek olmazdı,
Kabrinin başinda gözyaşlarına boğulup ümmetini şikayet etmek bana yakişmazdı,
Hayale dalip seni görmek rüya olmazdı,
Rüyada konuşursan hayal olmazdı...
Bir kere seslenirsen ümmetim diye ,
Bu can bu bedende durmazdı,
Ümmetin hidayeten şaşmazdı,
Yaradana baş kaldirip kaçmazdı,
Bunca günah arasinda şeytana kucak açmazdı...
Bir nuh gibi 9 asir yaşasaydın,
Dünyaya biraz daha nur saçsaydın,
Üzerimizdeki cehalet kalıntılarını kaldırsaydın,
Bizi hak yolundan alıkoyanlardan ayırsaydın...
Gel gör ümmetin perişan olmuş,
Biraktığın güller sen gittikten sonra solmuş,
Tutunacak dalları tek tek kopmuş,
Bu dünya ne diye bizi boş yere yormuş?
#MehmetAliPektaş