Kahır mektubu'
Ne zaman ki şuralara bir şeyler yazmak istesem, anılarımız gelir en çok aklıma. Acıtan, yaşayıpta hiçe saydığın o gün.
Olacağı varmış..
Olacak olan oldu.
Olacak olanı yenemez miyiz?
Hiç gitmesen?
Hep kalsan?
Kokun burnumdan düşmese?
Olmazsa bile bir sabah beraber uyansak?
/
Hiç bir şey olmamış gibi şöyle otursak karşı karşıya,
izleseydim seni doya doya ki,
hafif rüzgarla burnuma gelse saç kokun. Kokun burnumdayken
Seni izleseydim doya doya'
Gözlerim yerinden çıkana dek izleseydim ve deseydim ki sana; " Tanrı'da kıskanmış olmalı seni. Baksana tüm çiçekleri seninle yarıştırıyormuş edasına, günden güne icat çıkarıyor başımıza."
Belki de baka kalırdın.
Belki de...
Ya da dahada uzaklaşır bir asır giderdin'
#dip
#kahır
#tatlıten
#boyunkokusu
- Kırık kafa' †
#ihtiyar