Daha zenginsiniz şimdi, ama daha az güçlüsünüz. Sizi birbirinize bağlayan düşünceler yok oldu ; her şey yumuşadı, gevşedi, çürüdü,bitti! Her şey, her şey, her şey yok oldu!...
Şimdi hepinize bütün tanrıtanımazlara sesleniyorum: Neyle kurtaracaksınız dünyayı, nasıl olağan bir yol bulacaksınız buna?... Siz bilim adamları, üreticiler, birlikçiler,, dernekçiler emekçiler vb... Neyle yapacaksınız bunu? Krediyle mi? Kredi nereye kadar götürecek sizi?