#sevdaluk#

#sevdaluk#
@mi76
Kimseye sana baktığım gibi bakamam. Kimseyi seni sevdiğim gibi sevmem. Ve bir daha hiç kimseyi de böyle sevemem…
Bir ömür bu susmalar için fazla kısa değil mi?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Gittiğin yola inandıysan attığın adımlardan korkma.
Aslında yaprak ağaçtan sıkılmıştı, sonbahar bahane.
Gözyaşları, kalbin söyleyemediği kelimelerdir.
Canım, karakterin yere düşmüş. Onu bi alıver ordan.