Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Etik konusunda Einstein, ahlakın Tanrı tarafından değil, insanlık tarafından belirlendiğine inanıyordu. Einstein, "Ahlâk, son derece önemlidir, fakat Tanrı için değil, bizim için," diyordu. "Bireyin ahlaksız olduğuna inanmıyorum ve etik konusunu arkasında insanüstü bir otoritenin bulunmadığı, tamamen insanlara ait bir düşünce olarak görüyorum."