Esma

Esma
@mihmanes
Hayatın bize yüklediği sorumlulukları taşırken gözler önüne serilmiş olan muhteşem intizamı ıskalıyoruz. Soğuk olduğu gerekçesiyle kışı, sıcak olduğu gerekçesiyle de yazı sevmekten kaçıyoruz. Bir ağaca, bir yaprağa baktığımızda, onların görüntüsünden başka bir şey göremiyoruz. Öyle hızlı yaşıyoruz ki bunlara bakıp tefekkür etmek şöyle dursun, gözlerimiz bu görüntülerin netliğini bile kaçırıyor...
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Bir tarafta çocuklarını: "Benim kızım Nesibe (r.a) olacak, benim kızım Esma binti Ebûbekir (r.a) olacak." diye seven yetiştiren anne ve baba, diğer tarafta başını dahi okşamadıkları, sevgi vermedikleri çocuklarını, kurulmuş robot gibi yalnızca bir diploma peşinde koşturan adı anne ve baba olan iki bacaklı iki kollular...

Esma

, bir kitap okudu
Puan vermedi·117 syf.·
2020 8. kitabı
Abdulaziz Yılmaz
8.9/10 · 1.425 okunma
Yarım saat önce birbirlerine bağıran, kavgaya hazır, gözyaşlarına ve hıçkırıklara boğulan insanlar onlar değildi sanki. Bütün o yaptıklarında ciddi olduklarına ve ağlamanın onlara zor geldiğine inanamıyordum artık. Gözyaşlarını, bağrışmaları, bir anda parlayıp çabucak sönüveren karşılıklı eziyetleri o kadar sık görüyordum ki alışmıştım artık; beni gittikçe daha az heyecanlandırıyor, yüreğime gittikçe daha az dokunuyorlardı.
Bu "akıldan nasibini almamış aile"nin karanlık yaşamı öylesine çileli, öylesine acımasızlıklarla doluydu ki, geçmişi gözümde canlandırırken bazen ben bile bu yaşananlara inanmakta zorlanıyor, gerçeği görmezden gelme, hatta yadsıma ihtiyacı duyuyorum.