Hiç birşey bize bağlı değil bu hayatta, çaresiz kalınca daha iyi anlıyor insan ağlasak da kendimizi de paralasak...Ne yaparsak yapalım bazı şeylere gücümüz yok."
Daha önce bir adamın mutfağa bu denli yakışacağını hayal edemezdim işte tüm gerçekliğiyle karşımdaydı.gözlerimi ondan,hareket edişindeki o zarifliğinden bir türlü çekemiyorum her şeye hakim tavırları bir işi yaparken gözünün ucuyla da olsa ocakta pişen diğer şeyleri kontrol etmesinden çok etkilenmiştim.