n

n
@mihvei
Bu sabah erkenden. Sana çiçek topladığımda: Pencerenin camlarını, Gözyaşlarımla buğuladım!
Reklam
Nereye gitsem. Nasıl,nasıl. Sızlıyor gönlüm! Yalnız kalır kalmaz, Ağlıyor, ağlıyor, ağlıyorum. Kalbim parçalanıyor.
Çünkü iffetli kulaklar duymamalı, İffetli yüreklerin vazgeçemediklerini.
+ var olmak bir yüktür bana Ölüm ise hoş gelir Nefret ederim yaşamdan - Ama gene de Ölüm, gerçekten, İstenilen bir konuk sayılmaz
Demek cehennemin bile yasaları var
Reklam