Mihriban

Mihriban
@miihribanbb
Aşçı yardımcısı
Istanbul/Anadolu
Istanbul
13 okur puanı
Eylül 2018 tarihinde katıldı
Ne güzel demiş Cemal Süreya;Uğraşamam dünümle ve dünümdekilerle.Ben yarınıma bakarım yanımdakilerle.
Reklam
Hayal kurmak bedavaymış!Peki ya neden sonrasında umutlarımı çalıyorlar?
En geçmez dediğimiz acılar bile geçiyor işte.
Kitap okumamız için bizi bilinçlendiren bir sistemin kitapları altın fiyatında satması ne üzücü ama.....
"Yerin kulağı var"deyimini "meleklerin kalemi var"diye değiştirsek,toplumdan değil de Allah'tan çekinen bir nesil yetiştirmiş oluruz.
Din