Kimse kimseyi bilemez. Çünkü herkesin anlattıklarının bir kısmı kurgudur, kiminde daha az, kiminde daha çok.
-“Bunun için mi bu kadar çok kitap okuyorsunuz?”
-“İnanın bana, hayatın tek gerçek yanı kurgudur, yani hikayelerde anlatılanlardır.”
İnsanı sadece biyolojik bir varlık olarak göremediğimiz, onun varoluşuna çeşitli yüce anlamlar yüklediğimiz için, gövdeden akan kanın, can denilen şeyi çekip almasını, dolayısıyla o kişinin “ölmüş” olmasını bir türlü kavrayamadığım düşünüyorum.