Sasha mia

Sasha mia
@mikleb1
Kimin, nasıl bir anısı haline geleceğimizi hiçbirimiz bilemeyiz. ' - Turgut Uyar… 
İstanbul
İstanbul, 6 Ağustos
238 okur puanı
Haziran 2020 tarihinde katıldı
Bizim kalbimiz hep kırıktır çocuk ❗ Ama yine de eksik etmeyiz Sol yanımızdan umudu." Nazım Hikmet
Reklam
Gönlüyle bakmayan Çabana kör kalır...
5/6 Mayıs #HIDIRELLEZ... Hızır ve İlyas peygamberlerin bu gece yeryüzünde buluştuklarına inanılır. İyi kalpli güzel insanların da olmasını istedikleri dileklerini onlara iletmek için (inanışlara göre...) yaptıkları bir takım ritüeller vardır... * Eski bir Hıdırellez duasıdır. "Nesi varsa, bölüşecek biri olsun. Nesi yoksa, bulup getirecek biri olsun. Hızır uğrasın evimize, gönlümüze, neşe getirsin ömrümüze." * Hıdırellez Niyeti... Evime, mutfağıma, gelirime, tıkanmış yavaşlamış durmuş işlerime, Hızır'ın eli değsin. Bedenime, sağlığıma, buluşmalarının gücü aksın... Hayatıma, neşe keyif huzur ve bereketin hayırlısı gelsin... * Tüm iyi niyetlerinizin ve dualarınızın kabul olması dileğiyle...

Sasha mia

, bir kitap okudu
Puan vermedi·479 syf.·
2026 18. kitabı
Sezgin Kaymaz
9/10 · 1.751 okunma
'Amacınız zarar vermekse, güce ihtiyacınız vardır.. Diğer her şey için sadece sevgi yeterlidir.' Charlie Chaplin
Reklam