Bugün bi hastam şey dedi sizden çok razı kaldım Allah da sizden razı olsun bu abla veterinerin eşi çok tatlı bi ablaydı çok sevdim onu sağolsun. Çıkışta Rojdayı beklerken Büşrayla konuştuk o da Çorumdaki olayları anlattı işte. Sonrasında Çamlıköşke indim Rojda ve Umut gelmişti. Oturup bişeyler içtik sonra bizim eve döndük Rojdayla anam dolma yapmıştı afiyetle yedik. Yeniden yürüyüşe çıktık bizimkiler mekandaydı milkshakeim elimdeyken düşüyodum az daha ajajjajajja Umut için yazdı Kadriş ve ablası istemediğimi söyledim tabi sonrasında Rojdaya geçtik kıyafet bakmaya soğuk bi limonata içtik eve döndüm sonra gelince Meryoşla dişlerimizi fırçaladık şimdi ise iki komşumuz bizde Ayla abla ve Semira abla kalkıcaklar inşallah ajaajajja Allahıma şükürler olsun Anamı ve Meryoşu çok seviyorummmmmm🤍
Milkshake’im
https://1000kitap.com/_drewbrucemarshall_