Eğer bugün senden bahsetseydim sevgili Ural,
Dostluğun bendeki değerini hiç görmediğim bir adamın yazdığı 61 mektupluk satırlarda olduğunu söylerdim.İnsan dendiğinde hatırlanan koca yürekli dedeme benzediğini ve bir çocuk gibi hâlâ lunaparklardan bahsedebildiğini söylerdim.
Ve ben kitabı kalbime işlediğinden belli hep aynı sözleri tekrarlıyorum:
"Kalbimi alıp uzaklara gitmek istiyorum."
Bunu bir milyon defa söylüyorum.Bir kere gidemiyorum.
Özenle,sırf canımızı yakmak için mi koydun o cümleyi oraya?
Sahiden pek mühim bir merak içerisindeyim.
Yine senden bahsetmek ve sona Dokuz yüz elli bin tane soru sormak isteseydim en çoklarından bir tanesi:
Günahkar dudakların siyah lekeler bırakacağı beyaz bir el bulabildin mi?
Olurdu.
Şüphesiz.