O, damat adlı seri katilden kurtulan tek kurbandı. Ve 10 yıl sonra kaçıp gittiği evine döndüğünde on yıl önce yaşananlar yeniden yaşanmaya başlamıştı. Katili baştan tahmin etsem de, kitap çok sürükleyici ilerledi.Severek okudum. Hem gerilim hem romantik kitap arıyorsanız tavsiye ederim.