manel

manel
@mine_ac
Günler geçtikçe artan tek şey, kötü hatıralar.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
iyiliğin hissedilmesi için bilerek ya da bilmeyerek kötülük ediliyordu.
Heyecan mı? Bak bunu unutmuşum .
Her davranışımın yarısında, başka bir heyecana kaptırıyordum kendimi.
Neden bu kadar bekletiyorsunuz? Neden bir şeyi elde etmenin anlamı kalmayıncaya kadar, onu vermemekte inat ediyorsunuz?