Doğa aşığı... Yolda olmayı, kamp yapmayı, yüzmeyi,tenis oynamayı,adrenalini sever. Her telden müziği dinler,şiir dinlemeye ve seslendirmeye bayılır.Farklı,eğlenceli olan her şeyi ve herkesi sever.Rutine tahammülü yoktur.
Arka kapağındaki cümleler cezbetmişti beni ama okumaya başlayınca beklentilerimin çok altında kaldığını gördüm. Sevmedim, devam edemeyip yarım bıraktım. Çok sıkıcı, düz ve fazla melankolik. Her sayfa bir öncekini tekrarlıyor.