Lütfen diyorlar,özür diliyorlar,birbirlerine bu küçücük kelimelerle ilmikler atıyorlar.Bu küçük küçük ilmiklerle yekpare bir dantela oluşturuyorlar.O zaman aradaki boşlukların gerekliliğini de anlıyorsun.
Fakat herkes numara yaptığımı sanıyor.Elimde olmadan böyle bir izlenim veriyorum demek herkese.Bunun,benim yaradılışım olduğunu anlamıyor kimse.Herkes uydurma bir kişilik taşımaya bayıldığı için beni de öyle sanıyorlar.Bu kadar basit herşey