İçimiz ölür içimizdeki ölmez albayim
Sözüyle bu kitaba basladim suan bitirdim ve aklim karisik ve bir bosluktayim.Hikmet Benol adinda bir karakter var esi sevgiden bosaniyor ve bir gecekondu da yaşıyor.Burada butun bir hayatini gozden geçiriyor.Hayata tutunamayan bir genc goruyorsunuz ilerleyen sayfalarda kendinden birde fazla Hikmet çıkarıyor ve burada bireyin modern bir dunyadan kopukluguna sahit oluyoruz.Ve hikmet kendini bulamıyor sonra intihar ediyor.Modern dunyada egzistansiyalist bir genç. Biraktigi bir metupta soyle bir sozden etkilendim"Hikmetler bitmeyecek"evet bitmeyecek bu kitap kulturel anlamda insani gelistirebilecek bir kitap Oguz Atayin ne kadar entelektuel bir adam oldugu gozeler onune seriyor.Oğuz Atay muhtesem bir yazar iyiki okudum okuyacağım...