Minella

Minella
@minelllaa
Okumak her yaşta aynı,her yaşta güzel..
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsanda çiçek gibi,yerini sevdi mi çiçek açar 🌹
Alıntı
Sonbahar,sizce de dergi okumanın en güzel mevsimi değil midir? 🍂 Hoşgeldin Eylül.. Huzur getir pır pır atan kalbimize.
Edebiyat
Çabuk kitap sayacıma bakınnn 🥰
İçinden geldiği gibi yaşa,yoksa o zaten senin hayatın değildir..