Seviyorum şu yaban hayatını, biraz ürkek biraz narin,
Seviyorum tezek kokusunu gerçekleri gün yüzüne çıkaracak kadar ağır olsada,
Seviyorum kırlarda koşarken içime dolan heyecanlı rüzgarın türküsünü,
Seviyorum gece karanlığında öten cırcır
böceğinin sessizliği bozan haykırışlarını,
Seviyorum işte,seviyorum ulan.
~Minella~