erva

erva
@minervab
if i didn't think, i'd be much happier -Sylvia Plath
Kendine iyi davranmak, yapabileceğin en büyük iyiliklerden biri.
Reklam
Çok tuhaf değil mi? Sadece dışımızı görebiliyoruz, oysa hemen her şey içimizde oluyor.
"Büyüdüğünde ne olmak istiyorsun?" "İyi kalpli."
İnsan ne kadar zavallı bir duruma düşerse düşsün bundan ders çıkarabilir, işte bu da her gün biraz da olsa yaşama devam etme gücü veren şey bana.
Sayfa 140·Kitabı okudu
Yalan ve sessizlik, günümüz toplumunun içine işlemiş iki büyük günah desem yeridir. Gerçekten de bizler hem yalan söylüyor, hem de sık sık susuyoruz. Ne var ki, bütün gün konuşup dursaydık ve sadece gerçekleri söyleseydik, o zaman da gerçek denen şey değerini kaybederdi belki de.
Sayfa 127·Kitabı okudu
Reklam