Yaşadıklarımdan öğrendiğim bir şey var:
Yaşadın mı, yoğunluğuna yaşayacaksın bir şeyi
Sevgilin bitkin kalmalı öpülmekten
Sen bitkin düşmelisin koklamaktan bir çiçeği
İnsan saatlerce bakabilir gökyüzüne
Denize saatlerce bakabilir, bir kuşa, bir çocuğa
Yaşamak yeryüzünde, onunla karışmaktır
Kopmaz kökler salmaktır oraya
Ataol Behramoğlu
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
gülmek bir erdemse Asım
gülerdi gülmek için değil
papatyalar açarcasına
o erzincanlı yüzünde
çalışmanın şavkıyla ışırdı gözleri
bugün tek başına da olsa
yarın el ele
garip bir kuştu Asım
zümrüdü-anka
küllerini seveyim
öpe savura
düş bir yaş dalından düşünce
nereye düşer hiç düşündünüz mü?
yerde bir iz kalmayacak mı bir izdüşüm?
düşen yaş dalından düşünce
gözlerinizdedir pınarı
bir yaş bir daldan düşünce
kökündedir yaşı
bir yaş düşer bir daldan
hepimizin ölen arkadaşı
ve çok eskilere dair bir düşünce