Bir gün Hz.Lokman'a,"Edebi kimden öğrendin?" diye sordular.O da "Edepsizlerden." diye cevapladı ve şöyle devam etti."Onlarda görüp de hoşlanmadığım davranışlardan uzak durdum."
Ah bir gerçekleşse diye gönlümden geçirdiğim bir isteğim vardı.Ne yazık ki kıymetli ömrüm o arzumun meydana gelmesini beklemekle geçti.Şimdi o isteğim yerine geldi fakat ne fayda!Geçen ömür bir daha geri gelmez!