Mine

Okumadan sonraki bu sessizlik ne büyük bir hazdır okur için!
İnsan ve Duygular
Reklam
Okur olarak o, ne kadar da muzipti! Kitap olarak biz, ne de güzel bir suç ortağıydık!
Edebiyat
...okumak düzene karşı bir eylemdi o zaman
1000Kitap
Evet, kitap okumak için hava hep fazla güzeldi ve geceler fazla karanlıktı.
Alıntı
Kitap kutsaldır, nasıl olur da okumayı sevmeyiz?
İnsan ve Duygular
Reklam