Bugünümü anlatmak istiyorum. Çünkü neden olmasın? Sabah kalktım, çamaşır makinesi çalıştırdım, kahvaltı yaptım (karışık tost ve limonlu ice tea) makineyi boşaltıp kıyafetleri astım. Sonra biraz yatakta takıldım. Hazırlanıp dışarı çıktım. Merkeze gittim. Kuaföre gittim yüzüm gözüm açıldı kuaförden çıkarken dertlerimden arınmıştım. Ayakkabıcıya gittim. Hafif topuklu ayakkabı baktım. 36 numara ayakkabı tam olmadı kalıp koyarsak içine olur dediler tamam dedim. Normalde iki tane ayakkabı alacaktım bi tane alıp çıktım. Hayal kırıklığına uğradım. Neysee sonra müjde siyah ince dizaltı çorap aldım. Parka gittim sevdiğim salıncak doluydu spor aletlerine gittim. Spor aletlerine bindiğimi gören çok tatlı minnoş bi kız çocuğu geldi (maşallah maşallah) o da spor aletlerine binmeye çalıştı. Birine çok güzel bindi hatta. Dedesiydi sanırım yanındaki. Bisiklete bindiğimde bisiklete bindi bende bineyim dedi. Dedesi olmaz sen binemezsin dedi. Çok tatlı bi kızdı. Sadece gülümsedim kıza. Sonra salıncağa bindim. Sallanırken yanıma bi kız gelip beklemeye başladı. Bineceksen ineyim dedim. Evet binicem dedi. İndim kenarda oturdum telefona baktım. Ders çalışmam lazım dedim kendi kendime.. sonra yurda döndüm. Yemek yedim, üstümü değiştirdim ve ip atlayıp yürüyüş yaptım. Odaya geldim şimdi elimi yüzümü yıkadım. Siyah kil maskesi yüzümde ve yatakta oturuyorum. Yarın finallerim başlamış oluyor ama ben daha ders çalışmadım. Ders çalışmaya alerjim var diye diye yeni bi alerji çeşidi ürettim sanırım.. yurtta benim gibi olan biri daha yok bence.. vardır da bi ben etmez!! Neysee buraya kadar okuduysanız helal olsun ne diyeyim?