Psikolojik / gerilim tarzinda olan bu kitabı beklenti içinde okumaya başladım. Kitap 3 kisimdan oluşuyor ve iki bayan karakterin ağzından değişimli olarak anlatılıyor.
İlk kısmı okurken açıkçası çok sıradan bi kitap diye
düşündüm. Kitapta ortalara geldigimde artık meraktan elimden bırakamaz oldum gerim gerim gerilmeye basladim. Ve sonu için bi tahminde bile bulundum ama kitabın sonunda öyle bir ters köşe oldum ki
Kitap kesinlikle övüldüğü kadar var. Ben şahsen çok başarılı buldum. Psikolojik / gerilim severlere tavsiye edebileceğim bir kitap ve oldukça akici bir kitap oldugunuda belirtmek isterim